From: Lotte van den Berg <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Mar 2008 20:54:33 +0100

-----------------------------------
Geachte AV,

Op 10 februari jongstleden heb ik het bestuur een brief gestuurd.  Daarin
heb ik mijn zorgen uitgesproken over de stand van zaken omtrent de
financien. Zowel het overzicht op de financien, als het bijhouden van
geldkassen en de administratie en de afrekningen zelf waren niet op orde. Er
zaten bijvoorbeeld nog een aantal fouten in de augustus-afrekening, die
v'o'or de afgelopen AV door de kascom goedgekeurd was.

De kascom heeft het bestuur niet voldoende gecontroleerd en niet op tijd
ingerepen. Daarom lijkt het mij goed om iemand met financiele ervaring en
voldoende assertiviteit  aan de kascom toe te voegen. In de brief heb ik
voorgesteld om zelf Sjoerd als penningmeester te ondersteunen. Om
onafhankelijkheid van de controle te waarborgen heb ik aan Gido gevraagd of
hij weer een kascomtaak op zich zou willen nemen en hij heeft dat de
afgelopen weken ook al gedaan.

Afgelopen maand is er hard gewerkt en ik heb weer vertrouwen in de huidige
gang van zaken in pennyland.

Hierbij wil ik dus graag voorstellen om Gido voor de rest van dit
bestuursjaar tot kascomlid te benoemen.

Vriendelijke groeten,
Lotte
-----------------------------------